D.Pink

Disclaimer


You've visited to my world.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


The Big Boss



HELLO WORLD
My Name: Auny Diyana bt hirzan Bazli .
Known as: Dieya . Auni
Age: 12 years young
Stay: Penang
Country: Malaysia
Fav. Colours: Pink and Purple
Taken By Faiz
Hobby: Melayari internet . buat bende tak berfaedah . suke makan cake
Fav Quotes: It's so fluffy i'm gonna die!


FOLLOW Dashboard




Maaaa Bias... :*




Flying back








Hello 2013 .
Heyyo . AD . Should we start ? xD Hahar . Hari nih 3 Januari . Birthday Akak aku . Hahar . Happy birthday kak . moga panjang umur . dapat kerja . and jodoh . lepas dah dapat kerja tuh . bagi aku sikit duit gaji kau tuh ! hahar . K . dah lame kot aku tak update blog . Hahar . aku nak update pasal SI DIA pon belum lagi . banyak gile nak update sebelum hiatus . hahar . okcan . Terkeluar topic kan  ? =.= Rujuk Tajuk di atas . Sekarang dah 2013 . Aku menjadi budak junior sekolah menengah agama sains . 15 haribulan 5 baru aku jadi budak 13 tahun  . hahar . lambat lagi kan ? Hahar . aku masuk ASRAMA . so . im gonna HIATUS . kat asrama mane lha boleh online , update blog . memang tak lah kan ? Dah la sekolah tu kawasan kampung -.- PBS is coming . budak senior dah bagi amaran dah :3 AUNI DIYANA . GOODLUCK TAU . BUAT YANG TERBAIK . hahar . kawan-2 aku semua duk perli-2 aku . mentang-2 aku masuk sekolah agame . Adoih =.= Sekolah je agama . tapi otak . perangai aku still macam dulu :3 K . aku STUCK nak sambong ape . hahar . Lepas ni aku update pasal kawaan Aku . and SI DIE <3 HAHAR .