D.Pink

Disclaimer


You've visited to my world.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


The Big Boss



HELLO WORLD
My Name: Auny Diyana bt hirzan Bazli .
Known as: Dieya . Auni
Age: 12 years young
Stay: Penang
Country: Malaysia
Fav. Colours: Pink and Purple
Taken By Faiz
Hobby: Melayari internet . buat bende tak berfaedah . suke makan cake
Fav Quotes: It's so fluffy i'm gonna die!


FOLLOW Dashboard




Maaaa Bias... :*




Flying back








Spongy a.ka. YaYa Sengal ! ♥-♥
 Hey  Peep ! Im Backk ! Remember me ? Dieya . ! k Dieya ! For Sure u miss my entry right :3 . Hahar . nak tau tak . budak dalam gambar tu kan .-. Dye sebenarnya HANTU ! lol . kjoke xD Hahar xD Name dye Hidayah  . Tapi nickname dye Spongy . Tapi kekadang aku panggil dye . Sponggeh . Sponggy . Myongeehh .Tapi . dye manusia tau ! bukan sponge yang korang gune untuk basuh pinggan tu ! hahar . bukan k bukan ! xD Aku ngan dye rapat xD . Acane leh rapat pon aku tak tahu . Sampai Nish , Pakwe si spongy ni ha . kate yang kiteorang SEPUPU ! lol xD . Dye panggil aku . Dieya . Sengal . Awesome . Hahar . xD
Memang betol pong :3Lagi satu ! Dye suke merajuk ! Asyik dye ja merajuk ! Aku pon nk jugak ! Ini tidak Adil .  :3 . Lol .  Aku pernah skype ngan dye . Ya allahhh .Comelll siaaaa *-* Aku Aku . mase tgh skype . aku malu-2 . hahar xD And then . Mase aku relay ngan faiz . budak nih . ngan pakwe dye . cakap aku ngan faiz relay real -_- hahar . dahtuh . danney pon join sekaki . ish II . bukan nk join setangan ke . se muke ke xD kaki jugak nk join xD Dye ade akak kat MKR :3
Name akak dye MIKA ! comel kan nme tuh ? .-.
Dye taken by . Muhd Danish Ridhwan ! HAHAR .
Dyeorang membahasekan diri masing-2 ; Sayang-Bie-2 xD lol :3
Mane kale aku .-. hanye single . aku sayang diri aku kay ? .-.
Spongy .  Kau comel . tapi tapi . err . tapi aku lagi comel . dan itu Fakta . aku tak boleh tolong xD lol :3
Sponggeehh ! jangan kembang tau aku puji kau comel ! lol .

LOVE DIEYA ! xD